Leírás
Leírás
Kerékpár gumi a Trail Boss 2.25 modell újabb változata. Agresszívabb futófelület-mintázattal rendelkezik, amely illeszkedik a megnövelt szélességéhez. Az abroncsok tapadását a blokkok közötti nagyobb távolság alkalmazása határozza meg, és figyelemre méltóak a tartó oldalblokkok is, amelyek mélyen és mélyen beleharapnak a felületbe, aminek köszönhetően a nagyon nehéz utak leküzdése is tiszta élvezetté válik. A Trail Boss 2.4 / 2.6 kerékpár hátsó abroncsként és első abroncsként is használható burkolt pályákon.
Optimális belső felniszélesség: 25-35 mm
Alkalmazás: Trail, Enduro
Felület: Laza kemény, koszos, sziklás
Műszaki adatok:
- Méret: 27,5 '' x 2,4 "
- ETRTO: 55-584
- Összetétel: TriTec fonat
- : Kétrétegű 60 tpi
- Súly: 1156 g
- Min.-max. nyomás *: 20-35 psi
Technológiák:
- Egyes gumik félig simaak és gyorsak, míg mások vaskosak és beleharapnak a talajba. A Trail Boss valami a kettő között van, közepes terepre való guminak tervezték. A központi blokkok szoros csoportosítása csökkenti a gördülési ellenállást, ami nem akadályozza meg azok behatolását fékezés közben. A magas külső blokkok tapadást biztosítanak a kanyarodás legkorábbi szakaszában.
- A középső blokkokat olyan irányban pontozzák, amely javítja a tapadást gyorsításkor és fékezéskor, növelve a nyomvonalba harapó élek számát, amikor rálép a pedálokra vagy a fékekre. A külső blokkokon az abronccsal párhuzamosan futó hornyok vannak a jobb kanyartapadás érdekében.
- A Trail Boss 2.4 / 2.6 hornyolt fülekkel rendelkezik, hogy maximalizálja a tapadást fékezéskor, és viszonylag szűk távolságuk növeli a hátsó kerékpár abroncsának azáltal, hogy növeli a teljes lábnyomot, és ellensúlyozza az erős fékező erőket. A nagyobb oldalblokkok túlnyúlnak az oldalfalon, hogy megvédjék az abroncsot a bevágásoktól a hátsó kormányzás során. Javasoljuk a Trail Boss 2.4 / 2.6 és a Vigilante 2.5 / 2.6 kombinálását az előlapon.
- A TCS (Tubeless Compatible System) a szabványos WTB cső nélküli rendszer. Ezek a gumiabroncsok tömlő nélküli TCS szövetvázzal rendelkeznek, amely gyakorlatilag kiküszöböli a defekteket, és lehetővé teszi a gumiabroncs nyomásának csökkentését, hogy javítsa a tapadást és a kényelmet a hagyományos csőabroncsokhoz képest.